Banner

Sabtu, 24 Disember 2011

Home » , , , » Telefilem komedi : Ajaibnya Cinta.. temukan Umie Aida dan Johan As'ari

Telefilem komedi : Ajaibnya Cinta.. temukan Umie Aida dan Johan As'ari



Salam bahagia,


Malam ni, jangan lupa.. pukul 10 malam.. cerekarama Ajaibnya Cinta, karya Erma Fatimah.




Tengok gambar di atas ni.. rasa tak leh blah jer... mesti nak adap juga tv malam nih... fuuhh.. hehhehe.


Yang ini saya petik sikit : sumber

Dalam Ajaibnya Cinta yang akan disiarkan mengisi slot Cerekarama di TV3, jam 9 malam ini, Johan memegang watak Afandi, pemuda kampung yang dibesarkan ibu tunggal. Kata Johan, dalam drama ini dia digambarkan bercinta dengan Anzalna. 
“Watak Afandi punya tabiat buruk iaitu suka mencuri dan mempunyai musuh dalam kampung iaitu Ramli yang dilakonkan Qi. Kerana sikap buruknya itu, berlaku beberapa kejadian sehinggalah dia ditemukan dengan Fatin lakonan Umie Aida sehingga terbit bibit cinta antara Fatin dan Afandi,” katanya. 


Ini promo 30 saatnya...



Jom layan gambor lagi..





Pelakon lain yang menjayakan telefilem ni :

 gambar jumpa di google.. 







.. Jom meriahkan sekali contest & giveaway ibu sihat anak riang..



Terima kasih sudi membaca entri ini. Alang-alang dah baca, komen lah yer.. nanti senang kakyong nak balas jejak. Jangan serik singgah sini lagi. dan Jemput singgah ke Kedai Kakyong

review http://www.kakyong.com on alexa.com giveaway  Banner

8 ulasan:

  1. Macam lama je tak singgah sini.. Lama tak Kakyong? Hehe.

    Malam ni mengadap tv lagi la nampaknyee. ^___^

    BalasPadam
  2. zdapat tgk..p makan koew teow dolly ..ramai btl org.. kak yong ada domain endiri tp saya tak tau nak layout mcm ne.. :)

    BalasPadam
  3. @Naurah Alwani a'a lama naurah tak jengah sini.. ke mana agaknya menghilang.?? tahniah yer dgn result PMR yg cemerlang... semoga SPM nanti pun straight A juger.. ;)

    BalasPadam
  4. @Intanberlian sama2 Intan.. doktor Intan koje kat mana skrg ni??

    BalasPadam
  5. @adyna kalo x tau buat.. buleh jer upah kakyong.. ;)

    BalasPadam
  6. nampak macam ala2 hindustan je
    hehe

    BalasPadam
  7. hanie tgk smbil bertenet .. udahnye 'tengok' dgn telinga jer... hehehe

    memula tu jenuh juga nk mengecam heroin nye..rase mcm umi aida..tp dlm ati kata..takkan le puan sri nk brlakon mcm gitu2 lagik..rope2nyer mmg betoi..sporting je kan umie aida ? i like her ~ :p

    BalasPadam

Terima kasih atas sumbangan idea anda.. komen anda akan diluluskan sebaik saya online.