Banner

Selasa, 21 Februari 2012

Home » , , » [Gambar] : kesah di sebalik langit pagi

[Gambar] : kesah di sebalik langit pagi




Salam bahagia,


Saya masih dalam mode yang agak sibuk.. tak sempat nak menaip panjang-panjang.. mahupun menyusun idea untuk bicara isu semasa...

Sempat nak kongsi kan gambar-gambar ni.. saya snap pada waktu yang hampir sama - sekitar jam 8 hingga 8.15 pagi.. di tempat yang sama... mungkin angle tu agak beza sikit...




hari yang mendung... ntah di mana mentari menghilang



pagi yang berawan... mentari berselindung di balik awan tebal



ini pula sekelompok awan nipis bersusun... tersorok mentari di balik awan nak bersusun luas..



mentari bersinar riang... nikmat melihat mentari di awal pagi.. sinar pagi yang mesra.





Begitu lah susun atur kehidupan kita.. setiap hari berubah, berbeza cerita dan plot nya... Alhamdulillah, tentu bosan bila hidup setiap masa dan ketika sama sahaja kan... 


Alhamdulillah, saya berkesempatan untuk ke tempat ini setiap hari.. setiap pagi.. tanpa sedar, agak banyak juga koleksi pemandangan dari sudut ini yang saya shoot dengan kamera saya yang bukan-dslr ini... Melihat dengan mata kepala sebenarnya lebih indah berbanding yang terakam di dalam gambar. Subhanallah... 


..



Terima kasih sudi membaca entri ini. Alang-alang dah baca, komen lah yer.. nanti senang kakyong nak balas jejak. Jangan serik singgah sini lagi. dan Jemput singgah ke Kedai Kakyong

review http://www.kakyong.com on alexa.com giveaway  Banner

6 ulasan:

  1. indahnya ciptaan Allah...subhanallah...

    BalasPadam
  2. bila lihat langit, hati rasa syahdu, betapa kita manusia ini selalu kurang bersyukur.. subhanallah...

    BalasPadam
  3. Rasa syahdu pun ada bila tengok awan di langit.

    BalasPadam
  4. setiap hari adalah hari yg berbeza

    BalasPadam
  5. sangat cantik ciptaan Allah yang Maha Kuasa

    BalasPadam

Terima kasih atas sumbangan idea anda.. komen anda akan diluluskan sebaik saya online.