Banner

Isnin, 27 Ogos 2012

Home » , , » Teratak Rahmat - kempen sekampit beras

Teratak Rahmat - kempen sekampit beras




Salam bahagia kawan-kawan,


mari kita bantu anak2 di Teratak Rahmat dengan menderma sekampit beras.

hanya rm26 bagi 10 kg beras..  tapi jika ingin derma lebih seikhlas hati anda, teramatlah di alu-alu kan..

Maklumat yang berkaitan, anda boleh rujuk dalam banner di bawah.




 
Sumbangan boleh disalurkan ke 

Bank Muamalat, Teratak Rahmat  no 0901-0019362-72-9
atau
Maybank , Azwar Ibrahim no 164070471200
dan emailkan ke teratakrahmat@gmail.com atau teratakrahmat@yahoo.com


buat kawan-kawan yang ingin tahu lanjut tentang Teratak Rahmat  <-- sila klik link



ini antara inisiatif yang telah berjaya dikumpul.. 67 kampit beras utk anak-anak yatim Ummu Sofea di Trong, Perak. Alhamdulillah..





p/s
sedih bila dihari raya dimaklumkan anak2 yatim di Ummu SOfea kekurangan beras.. dan Alhamdullillah, ramai kawan2 yang pemurah.. Insya Allah, semoga bekalan beras ini cukup untuk beberapa bulan.


..

semoga usaha kecil kita akan menggembirakan anak2 yatim ini untuk meneruskan kehidupan dan membina kehidupan lebih baik.


Terima kasih sudi membaca entri ini. Alang-alang dah baca, komen lah yer.. nanti senang kakyong nak balas jejak. Jangan serik singgah sini lagi. dan Jemput singgah ke Kedai Kakyong

review http://www.kakyong.com on alexa.com giveaway  Banner

6 ulasan:

  1. sebak sya baca pasal mereka tak cukup beras di aidilfitri.. insyallah sya bantu mana termampu.. terima kasih kakyong kerna menghebahkannya..

    BalasPadam
  2. sepatutnya kekurangn beras macam ni tak berlaku ni
    sedih rasa

    BalasPadam
  3. sedih.. cuba bantu setakat yg termampu...

    BalasPadam
  4. Maaf.. beras jenis apakah yang selalu digunakan..
    mungkin pihak penderma boleh terus menghantar
    setiap bulan dengan sendiri

    BalasPadam
  5. bagus jugak kalau dipanjangkan pada beras Faiza ni...

    BalasPadam

Terima kasih atas sumbangan idea anda.. komen anda akan diluluskan sebaik saya online.